ZETTA Hospitality & Property

Kompanija ZETTA Hospitality and Property Management je američka kompanija za upravljanje nekretninama koja posluje u nekoliko zemalja i nedavno je otvorila urede u Evropi – Sarajevo, Bosna i Hercegovina.   ZETTA Hospitality and Property Management se sastoji od mladih, ambicioznih i uspješnih ljudi kojima su klijenti uvijek na prvom mjestu. Korisnici smo posljednjih tehnologija i poslovnih modela koji su danas dio našeg svakodnevnog rada. Ako razmišljate o prodaji ili iznajmljivanju svoje nekretnine, ZETTA vam stoji na usluzi. Ako želite da investirate u nekretninu u Bosni i Hercegovini ili inostranstvu, mi ćemo se pobrinuti da dobijete najbolju ponudu. ZETTA Hospitality and Property management stvara vrijednost za naše klijente i partnere fokusirajući se na profesionalnost i efikasnost.

Zadovoljan klijent

Naši kupci su temelj našeg poslovanja. Naš sistem upravljanja je dizajniran da generiše vrhunsko zadovoljstvo kupaca na svim nivoima. Klijenti su naš glavni prioritet. U saradnji s našim istaknutim poslovnim partnerima nudimo niz administrativnih usluga, pravno rješavanje vlasničke dokumentacije, kao i uknjižbu prava vlasništva kod kupoprodaje nekretnina, pravno Vas pratimo do konačne realizacije prodaje, kupovine i prijenosa vlasništva.

Pozicioniranje vaše nekretnine na tržištu

Ističemo vrlo dobru poslovnu saradnju s nekoliko vodećih agencija za promet nekretnina u Sarajevu, vodećim evropskim i američkim agencijama. Nudimo usluge informisanja o raznim stambenim i hipotekarnim kreditima kao i o uvjetima osiguranja.

Vrijeme je najvažnija stvar!

Donositi poslovne odluke na osnovu logike!

Mi izračunamo rizike tako da se ne plašimo!

UPOSLENICI

Uspješne korporacije se grade oko ljudi koji funkcionišu kao lojalni tim. Od presudnog je značaja da se svi zaposleni obrazuju, napreduju i osjećaju vrijednim članom u kompaniji. Potrebno je sa svima podijeliti zajedničku viziju i uključiti ih u planiranje i implementaciju akcionog plana kompanije. Potrebno je da shvate visoke, ali realne standarde performansi koji generišu maksimalnu produktivnost.

KLIJENTI/GOSTI

Naši kupci su temelj našeg poslovanja. Naš sistem upravljanja je dizajniran da generiše vrhunsko zadovoljstvo kupaca na svim nivoima. Klijenti su naš glavni prioritet. Od osnivanja se neprekidno razvijamo i unapređujemo naš način rada, nastojimo svoje poslove obavljati savjesno, pošteno i profesionalno, što mogu potvrditi i naši klijenti.

USLUGE

Kako bi zadržali vodeću poziciju na konkurentnom tržištu, usluga za naše klijente je ključna za uspješno poslovanje hotelskim objektima. Pored prodaje, najma i kupovine nekretnina bavimo se kompletnim administratinom podrškom. Glavna svrha Administrativne službe je pružanje podrške tehničkim i administrativnim uslugama.

VLASNICI

Naš ključni prodajni asset za nekretnine kojima upravljamo je naše digitalno znanje i transformacija poslovanja. Mi preuzimamo sve elemente i osmišljavamo integrisani digitalni akcioni plan sa našim marketinškim timom koji preuzima svu digitalnu komunikaciju kako bi pružio najefikasniji i prihvatljivi ROI.

DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Naš ključni prodajni asset za nekretnine kojima upravljamo je naše digitalno znanje i transformacija poslovanja. Mi preuzimamo sve elemente i osmišljavamo integrisani digitalni akcioni plan sa našim marketinškim timom koji preuzima svu digitalnu komunikaciju kako bi pružio najefikasniji i prihvatljivi ROI.

FUNKCIONALNOST I HR TRAINING

Sa timom visoko motivisanih i iskusnih trenera, pružamo znanje i stručnost koji su potrebni ugostiteljskim timovima. Od prodaje do odjela za iznajmljivanje i održavanja, u partnerstvu s menadžmentom, edukacija je ključna tačka u ugostiteljskom poslovanju.

Uporedi oglase