Više opcija pretrage
Našli smo 0 rezultata. Pogledajte rezultate

USLUGE

Neophodno je da investitori koji odluče da uključe hotel u svoj portfolij znaju zašto to čine. Stručno razumijevanje tržišta može pomoći da se stvore iskusne, obrazovane pretpostavke o budućim tržišnim uslovima i da se implementira plan za rješavanje tih stalno promjenjivih uvjeta. Ključ uspješne kupovine hotela leži u sljedećim efektima:

 

  1. Identifikacija nekvalitetnih nekretnina na dobrim lokacijama gdje će repozicioniranje imovine dovesti do uspješnog poslovanja.
  2. Analiza troškova i projekcija prihoda i rashoda.
  3. Izbor odgovarajućih brendova/franšiza.
  4. Analiza fizičkih i ekoloških izazova u starijim zgradama.
  5. Određivanje zamjenskih materijala koji će poboljšati ekonomičnu upotrebu imovine, osiguravajući ekološki ispravne i energetski efikasne sisteme.
  6. Izbor nekretnina u kojima trošak renoviranja predstavlja značajnu uštedu nad novom gradnjom.
  7. Identifikacija potencijalnih hotela za nabavku.
  8. Značajna ušteda troškova.
  9. Koordinirati procjene i studije tržišta.
  10. Utvrđivanje mogućih promjena u upravljanju / franšizi
  • Profesionalnost
  • Iskustvo
  • Fleksibilnost
  • Pouzdanost
  • Transparentnost
  • Nezavisnost
  • Integritet
  • Povjerljivost
  • Oko za detalje
  • Različite perspektive
  • Praktična rješenja
  • Nepristrasan savjet
  • Pristupačne alternative

Pružamo punu pravnu podršku sa opcionom operativnom podrškom u svim pravnim pitanjima. Od dobijanja dozvola do pravnog savjetnika na puno radno vrijeme u svim poljima vezanim za ugostiteljstvo i hotelijerstvo. Naš tim iskusnih advokata brine o svim pravnim pitanjima.

Lojalnost kupaca je ključna, marketing menadžeri i rukovodioci posvećuju mnogo vremena i resursa izgradnji svijesti o brendu i stvaranju stalnih, međusobno povezanih kampanja. Ovi marketinški poduhvati obično uključuju štampane i digitalne medije i materijale koje ciljaju na već postojeće, a istovremeno privlače nove klijente. Pružamo kompletna marketinška rješenja, od marketinških planova do postavke i realizacije istih.

Upravljanje programom iznajmljivanja uključuje upravljanje i edukaciju svih zaposlenika vezanih za procedure provjere, kupca, zadovoljstva i prodaje. To uključuje komunikaciju s vanjskim agencijama, organizaciju aktivnosti i upravljanje svim kanalima online rezervacije s jednog mjesta.

Naši računovodstveni i poslovni postupci pomogli su da se sačuvaju stotine hiljada BAM kroz studije koje provodimo. Prije svakog posla savjetujemo sve klijente da izvrše eksternu reviziju sa našim profesionalnim računovodstvenim timom kako bi dobili odgovore i riješili sva pitanja vezana za finansije. Opipljivi ciljevi su ključni za održivi poslovni plan.

 

Kontrola zaliha: Pratite troškove materijala koji se koriste u svakom odjelu.

Usklađenost: Kontinuirano praćenje i analiza, kako bi se osigurala potpuna i pravovremena usklađenost. 

Analiza rada: Pregledati i pratiti troškove, uključujući sisteme za kontrolu učinka.

Pregovori o radu: Dobiti povoljne rezultate koristeći veliko iskustvo u pregovorima o radu i ugovorima.

Godišnji poslovni planovi: Pregledati i analizirati godišnje planove predstavljene od strane operatora i dati kompletne analitičke izvještaje i preporuke za poboljšanja.

Pregled upravljanja: Redovni sastanci sa menadžmentom i pružanje mjesečnog izvještaja o stanju imovine sa savjetima i predviđanjem rezultata u skladu sa definisanim ciljevima.

Tajni kupci/secret Shopper: Sprovođenje revizije tajnih kupaca i analiza rezultata sa menadžmentom.

Licence i ugovori: Pregledanje svih licenci, zakupnina, ugovora i sporazuma na periodičnoj osnovi kako bismo osigurali da se maksimalna korist vrati u vlasništvo. 

Studije repozicioniranja: Evaluirati potencijalno repozicioniranje hotela ili odmarališta kako bi se maksimizirao njegov potencijalni operativni i finansijski učinak na duži rok, čime bi se na kraju povećala vrijednost imovine.

Login za investitore

Uporedi oglase